fbpx
  1. Esileht
  2. /
  3. Tarnetingimused

Tarnetingimused

EELDATAV TARNEAEG

Eesti – 1-3 tööpäeva 3€

Läti – 2-5 tööpäeva 7€

Leedu – 2-5 tööpäeva 7€

Soome – 2-5 tööpäeva 7€

 

Jätame endale õiguse tellimusi kohale toimetada 30 kalendripäeva jooksul erijuhtumitel.

 

E-poe tarnetingimused kehtivad alates makse laekumisest veebipoe pangakontole.

Tellimuse kiiremaks kohaletoimetamiseks tuleb tellimuse esitamisel kohaletoimetamise andmete kohta esitada tõesed ja kehtivad andmed.

 

Balticcubes.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamisega seotud viivituste eest, kui kaup on logistika partneritele õigeaegselt üle antud, kuid kohaletoimetamise viivitus on tingitud asjaoludest, mida veebipood balticcubes.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

 

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgmised võimalused:

– Omniva.ee

– Smartpost.ee

 

Ettevõtte logistika partnerite abiga toimetatakse kaup tellimuse vormistamisel kliendi valitud pakiautomaati.

Kauba saabumise kohta saadetakse kliendi telefonile SMS koos paki kohaletoimetamise koodiga. Kui klient ei lähe järgi pakile kindlaksmääratud ajavahemiku jooksul, kannab klient kõik paki tagastamise või pikemaajalise hoiustamisega seotud kulud ning muud võimalikud kulud.

Kui kauba jõuab logistikapartnerite kaudu pakiautomaati, lõpevad balticcubes.ee kohustused kliendi ees ja balticcubes.ee ei vastuta enam tarnitud kauba eest.

 

Klient vastutab kauba tellimisel antud isikuandmete, aadressi ja kontakttelefoni tõesuse eest. Balticcubes.ee ja kullerettevõte ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse ja arusaamatuste eest, kui viivitamine või arusaamatus tuleneb kliendi poolt tellimuse esitamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

 

Kui tellitud kaup on kahjustunud, tuleb kahju tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.

Balticcubes.ee ja kullerettevõte vastutavad selle eest, et kaup saabuks tervena ja vastaks balticcubes.ee e-poes kirjeldatule. Kui defektne või kahjustatud toode jõuab kliendini, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt.

Kui klient märkab kauba kättesaamisel, et pakend on katki, ei tohiks klient saadetist vastu võtta ning peaks esitama avalduse kulleretevõttele ja teavitama BalticCubes e-poodi aadressil info@balticcubes.ee.